POLITICA DE RETUR

Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In aceasta situatie, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ALLESY.
  • Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar cumparatorul va refuza receptia. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In aceasta situatie, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ALLESY.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Returul, fără a preciza motivul nu este posibil în situația în care produsul a fost folosit partial. Nu este acceptat returul acestor produse din motive igienice, de asemenea acest aspect se aplica si in cazul costumelor de baie care prezinta semne de uzura si deteriorare puternice.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptam returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabili valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru înțelegere.

In cazul returnarii sau inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:

Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile se pot returna doar daca sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.

Solicitare retur

În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o sesizare, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail la office@allesy.ro sau completand formularul pentru retur: cerere de returnare. Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încat dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Procedură retur

Trimiteti pe adresa contact@allesy.ro un e-mail cu subiectul „Cerere retur” in care sa se specifice: numarul de factura/numarul de comanda ;data comenzii produsul ce urmeaza a fi returnat, starea produsului la momentul cererii, motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.

Sigilați produsul sau produsele in folie cu bule pentru protectie si apoi într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei. Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.Restituirea contravalorii comenzii/ produsului in cazul in care returul este acceptat se va face in termen de 14 zile.

Produsele nu se pot restitui direct agenților de livrare, în cazul unei reclamații.

Shopping Cart